Kan inte tänka, jag står bara här och ler

Hej mina hjärtan.
Jag har varit dålig på att uppdatera nu ihelgen ( jag vet anette )
Men jag har varit för upptagen av livet, göra saker som jag tycker är kul.
I fredags fyllde fina moschi år så då var jag givetvis där o krama och pussa på henne.
Igår kolla vi Sverige-Norge matchen som verkligen sluta katastrofalt. Norge vann.
Hur kunde det ske ? Sen blev det debut för mig på 57an. Hmm minns inte så mkt ? Och hann inte med så mkt.
Kvällen försvann sjukt snabbt. Jag drack jäger, blev full, skrattade och dansade iallafall :)
OCH jag slapp visa leg. Jag vet inte om jag borde ta det som att jag ser mogen ut för att hänga på 57an, eller att jag ser så jävla skitgammal ut att det inte behövs. Det ska tilläggas att Anette som är 8 år äldre än mig fick visa.  Haha. Fan detta var kanske inte bra för min åldersnojja ? ;)

Nu ska jag faktiskt redan hoppa i säng för jag är SÅ galet trött.

Puss fina ni

Fina fina, mitt hjärta smälter lite varje gång jag ser Helge

Kommentarer
Postat av: Anette

hahaha jag får alltid visa leg...:p ush säg inte att jag är så gammal...

2011-05-02 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0