give me everything tonight

JAAAAAAA Sverige är i final och möter Finland på söndag. Det är en måste match.
Har jag visserligen sagt om alla matcher Sverige spelar men ;)

Nu har jag precis bakat cupcakes till imorgon då farmor moschi och kicka har bjudit in sig själv. Dom har inte fattat att jag har ÅLDERSNOJJA och håller på att bryta ihop inuti, verkligen håller jag på att göra det för jag vill inte bli äldre. Usch.

Ikväll blir det party. Och jag hoppas det blir så saaatans roligt att jag slipper känna såhär.

Puuusss gullungar

Jag på min 18 årsdag. Andy hade en stor fest för mig och pappa gav mig barbieleksaker och nappflaska med vin i , i födelsedagspresent. Ingen åldersnojja här inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sverige är inte i semifinal mot Finland. Dom ska spela F I N A L mot Finland.

2011-05-14 @ 19:24:43
Postat av: Theresa

Ooh okej. F I N A L. Förlåt David ;)

2011-05-15 @ 11:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0