det är fest hos mig ikväll hela världen är min

Så, igår var jag alltså och gjorde min gastroskopi. Det var FRUKTANSVÄRT och jag hoppas verkligen att alla slipper det. Fy fy. Hela dagen var ett stort kaos för mig. Allt precis allt gick fel.
Men nu är det över iallafall så jag slipper vara nervös över det.

Ihelgen ska vi fira en påhittad tenta till Anso ;) Vi ska baka och dricka margaritas har jag bestämt :D Haha.
Umdrar om en viss mr zippy vill agera bartender och göra mojitos med ? Va vavava? Det tycker jag gott, det är min favoriiiit drink ju.. Och Anso har faktiskt klarat en tenta ;)

Ikväll är Maggio med i Pluras kök. Kolla kolla...
Och imorgon är det Sverige-Tyskland.

Puuuuss älsklingar

Kommentarer
Postat av: Kristofer

För det första, jag heter Kristofer. Agera någon bartendee kan jag väl. Står du för spriten?;)

2011-05-10 @ 21:53:15
Postat av: Anso

Alltså om Vesslan ska agera bartender?! Arsenik förgiftad vill jag inte bli!

2011-05-11 @ 18:53:38
URL: http://ansofie.blogg.se/
Postat av: Theresa

Okej, jag agerar bartender då. Vesslor kan man inte lita på;P

2011-05-11 @ 22:59:49
Postat av: Anso

Precis det jag säger!

2011-05-12 @ 08:24:21
URL: http://ansofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0