soak up every second.

Det har varit helt fantastiskt väder dessa dagar och jag har haft något att göra hela tiden. Kan inte sitta still en sekund.
Igår var vi ute. Och vad jag älskar det. Gå ut och liksom bara dansa och känna kärleken.
Ni vet, när man mår så bra just i den stunden, man dansar, luktar, känner, smakar, älskar, mår bra, andas, tittar, går, skakar, hoppar, dricker, skrattar, gråter, dansar igen, älskar lite mer.
Ser på sin fina kusin som har så jäkla kul, blir överlycklig och drar upp en på bord för att dansa för att Robyn som är så mycket vi, spelas. Jag får lyckorus i dom stunderna. Livet är fantastiskt just då.

I fredags träffade jag Emma, den absolut bästa Emman jag vet. Vi skrattade och fnissade som vi vore 14 igen. Det är skönt att även om vi träffas så sällan så känns det som det vore igår. Inget är konstigt, allt är precis som förr. Och jag har mina bästa minnen med henne. Mina första tonårsfyllor, jäkelskaper, bli-jagad-av-polisen-för-vi-är-för-unga-för-att-dricka-alkohol minnen med henne. Så jäkla mycket kärlek, skratt och tårar delar jag med denna människan. Och det är konstigt hur vissa människor kan läsa en så bra. Läskigt att titta rakt in i den personens ögon som vet exakt vad man menar med just den blicken fast man inte ens vet det själv. Som känner mig bättre än jag känner mig själv. Som läser mig som en öppen bok. Du är helt fantastisk Pemma. Och jag kommer alltid vara din lilla Tessi som du kommer få ta hand om :) ♥

Kärlek i tusen. Puss

fina du

Emma & Jag i 7an


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är för söt tessi! Tack så mycket! Får ses snart igen! Puss

2011-04-24 @ 21:57:33
Postat av: Anso

Jag är så trött på allt plugg! Så det var kul att dansa loss lite och inte tänka på all kurslitteratur jag borde ha läst. Robyn är så bra! Åh vad vi ska ha kul på konserten i sommar. <3

2011-04-25 @ 23:33:28
URL: http://ansofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0