Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Idag på jobbet när Veronica - Jag kommer spelades på radion sprang jag dit och höjde.
Sekunden efter ringer min fina kusin. Jag svarar med att sjunga. Och hon sjunger med och lyssnar på exakt samma kanal. Jag blev så jävla glad av detta, att hon tänkte på mig då. Och istället för att prata med varandra så bara sjöng vi. :D herregud jag blir så glad. Likadant när alla på jobbet skickar sms till mig och skriver, P3 nu när dom hör den för dom vet jag älskar den ♥ Jag smälter direkt och vill bara ge dom en STOR puss för dom är så söta. Och nu har Maggios nya album med släppts, gissa vad jag lyssnar på just nu ? ;)

Imorgon fyller min fina fina Moschi år och det ska firas. Så jag har precis varit nere i stan och köpt det sista.
När jag svänger in på gården ser jag några killar som visslar efter mig. Palla idioter tänker jag. Sen hör jag.
-Hej Tess. Då är det mina gamla killkompisar som jag inte träffat på nästan två år.  Dom har inte förändrats ett dugg och är fortfarande lika barnsliga. Efter ca 30 sekunder säger Ville. -Har du kille ? Jag svarar, Jaa det har jag.
- Faaan, är hans svar. Haha gullunge.

Sååå bra Maggios album är säger jag bara. Jag älskar det redan.

Puuusss ni fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0